torsdag 29 mars 2012

Jag har försökt att ta en paus från plugg ett tag för att hämta andan men nu får jag väl säga att jag tagit tag i det igen. Jag kan inte plugga när jag diskar längre nu så jag måste göra mer när jag är ledig vilket ju är ganska negativt. Nu har jag precis lämnat in en 24-timmarstenta som jag hade kunnat plugga mer inför om jag kunnat plugga som jag tidigare planerat, men strunt samma. Nu är det klar. Om jag får godkänt kan jag släppa den kursen och fokusera på databasteknikkursen som jag hamnat mer än efter i. Det är synd, för jag tycker att det är roligt men jag har bara inte hunnit. Fokus där nu. Imorgon ska jag fixa inlämning till genetikkursen så att jag kan lägga all ansträngning på databaserna sedan. Den kursen har inga fasta deadlines vilket är helt omöjligt för mig att förstå. Jag måste ha deadlines, gärna hårda och krävande sådana, annars funkar det inte. Nu ska jag gå ut!

Inga kommentarer: