måndag 5 mars 2012

Fick inte den ena doktorandtjänsten, vet inget om den andra men antar väl helt enkelt att den inte heller är min. Har sedan sist fått mitt examensarbetet inrapporterat och har lämnat in pappren för att få ut min examen. Har ingen aning om hur det gått med jobbet som jag sökte för ca två veckor sedan men har bestämt mig för att inte tro något där heller. Är lite osäker på hur ärlig jag ska vara om jag skulle få det. Min tanke är inte att av ska stanna där längre än ett år ungefär, sedan vill jag helst till ett biologjobb om jag får välja. Annars i livet så har jag köpt mig ett träd, eller en benjaminfikus som är längre än vad jag är. I den har jag börjat hänga några delar av mitt senaste projekt, 7 av mina 94 papperstranor. Planen är att jag ska vika 1000 men vi får se hur jag gör. Jag började i fredags så jag gör ungefär 25 om dagen och det tempot behöver jag absolut inte hålla. Har en tanke kring det hela men skäms över det så nu viker jag bara. Det är så skönt att vika bort all stress och bara göra något med fingrarna. Glömma allt skit.

Inga kommentarer: