torsdag 9 juni 2011

Funderar på att fira med en inflyttningsfest när jag är klar med skolan. Grannen ovanför har flyttat och de nya flyttar in i juli och de under har alltid fest. Jag kommer att vara klar med skolan, ha semester i två veckor och vi flyttade in för typ två år sedan så det är väl dags. I Berlin kan jag köpa lite alkohol till typ en bål och ja. Jag har aldrig haft fest så jag vet inte vad det innebär men det kunde vara kul. Vi har ingen musik i vardagsrummet förutom LP-skivor men det kanske räcker. Jag ska passa fågel då men jag kan kanske sätta in honom i sovrummet så att jag inte chockar den. I så fall kan jag spela musik i arbetsrummet. Bara en fundering just nu och jag kommer säkert inte göra det men det är ändå dags på något sätt. Eftersom året ändå envisas med att vara konstigt så får jag väl kontra.

Inga kommentarer: