fredag 30 oktober 2009

ingenting

Sängen är flyttad, hopmonterad och läskigt stor men jag har sovit väldigt gott i natt.
Idag har jag en dag helt utan förpliktelser och det känns riktigt konstigt. Jag funderar på att laga mat och bjuda hit familjen i kväll men det är nog lite kort varsel. Förlåt förresten att jag hela tiden skriver som en kratta och sedan inte redigerar men det får vara så. Tangentordet sluttar helt fel eftersom det står ovanpå en massa projekt på skrivbordet.

På lördag ska jag nog på maskerad. Väldigt läskigt. Jag tycker inte att jag har något att ta på mig med Ulla såg möjliga utstyrslar överallt så jag ska försöka jag med.

Jag borde lägga in lite bilder här men jag hittar fortfarande inte min sladd till mobilen. Man kanske kan skicka dem via bluetooth? Ska prova sen.

Inga kommentarer: